Boltkereső
Regisztráció | Belépés | Kosaram

Tartalom

 Cégadatok

Általános szabályok

Elállás joga

Termékcsere

Garancia

Jogszabályok

The North Face márkabolt

1061 Andrássy út 35
Tel: 30/476-0649
e-mail: info@tnfshop.hu

Cégadatok:

Mountex Alpin Design Kft.
Székhely: 1134 Budapest, Váci út 19.
Cégjegyzékszám: Fővárosi Cégbíróságon a 01-09-701364 nyilvántartási számon
Adószám: 12744491-2-41

Általános szabályok

 Rendelések feladása kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a www.thenorthfaceshop.hu webcímen. Telefonon, faxon, levélben leadott rendeléseket nem áll módunkban elfogadni.
A leadott megrendelést minden esetben a csomag kézhezvételekor, utánvéttel, a kézbesítőnek lehet kifizetni. A vételár mindig a megrendelt áru mellett feltüntetett fogyasztói ár, amely tartalmazza az áfá-t is.

  • Az The North Face márkabolt  webáruházában történő vásárlás történhet előzetes regisztrációval, illetve regisztráció nélkül. A tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért nem tudunk felelősséget vállalni. Az eladót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem az eladónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A hibásan rögzített adatok megváltoztatására a Belépés menüpontban van lehetőség.
  • A vásárláshoz szükséges technikai lépések sorozatáról a rendelés lépései menüpont alatt tájékozódhat.
  • A visszaigazolás elküldésével a megrendelés írásba foglalt szerződésnek minősül. A megrendeléseket iktatjuk. Regisztrált vásárlóink folyamatban lévő, és már teljesített rendeléseiket a számukra fenntartott, jelszóval védett fiókjukban bármikor nyomon követhetik. Nem regisztrált vásárlóink rendeléseikről a vevőszolgálatunkon keresztül kaphatnak tájékoztatást.
  • A webáruház nyelve: magyar.
  •  A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely az általános forgalmi adót már tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét. A szállítási költségről a Szállítás költsége menüpont alatt tájékozódhat.
  • Amennyiben a dolgozóink minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő árra, akkor boltunk nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
  • Ha a megrendeléssel kapcsolatban bármilyen probléma lép fel (pl. készlet nyilvántartási hibák), vevőszolgálatunk felveszi önnel a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben, és tájékoztat a problémáról meg a lehetséges megoldásokról.
  • Ezúton tájékoztatjuk önöket, hogy adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi ellenőrzése érdekében tároljuk. Adatait harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél boltunk alvállalkozójaként működik. A webáruházban az adatlap kitöltésével és/vagy regisztrációval automatikusan hozzájárul adatai rögzítéséhez és tárolásához, valamint a kiszállításhoz szükséges adatait szállító cégnek történő átadásához. Ekkor azonban, az alvállalkozók a boltunk által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Adatai kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.
  • A rendelések kézbesítési ideje 3-5 munkanap, a kézbesítés hétköznapokon történik, általában 8.00 és 17.00 óra között.

 

Elállás joga

A távollévők között kötött szerződésekről a 17/1999. Kormányrendelet a következőkben rendelkezik.

  • Amennyiben rendelését véletlenül, vagy hibásan adta le, rendelését a info@thenorthfaceshop.hu e-mail címen vagy a kapcsolat oldalon feltüntetett elérhetőségek egyikén még postázás előtt minden következmény nélkül lemondhatja.
  • A vásárlástól módjában áll átvétel után is elállni, illetve ha a termék nem megfelelő, a termék kicserélését is kezdeményezheti.
  • A vevő a vásárlástól az áru átvételét követő nyolc munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. Az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.
  • Az elállásra, illetve reklamálásra vonatkozó igényét e-mailben, telefonon vagy a telefaxon indíthatja el, írásban pedig a mellékelt nyilatkozaton lehet pontosítani. Elállás vagy csere esetén kérjük a mellékelt nyomtatványt kinyomtatni, és a termékkel együtt visszaküldeni a vevőszolgálat címére. A termék beazonosíthatósága érdekében kérjük, hogy lehetőség szerint a terméket az eredeti számlával együtt küldje vissza. Nyomtatvány letöltése itt>>>
  • Elálláskor a termék visszajuttatásának költsége a vevőt terheli, de ezen kívül semmilyen más költsége nem keletkezik.
  • Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami bontatlan, vagy bontott, de hiánytalan gyári csomagolásban érkezik vissza. A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell visszajuttatnia a vevőszolgálat címére. A bolt kizárólag új állapotú (használatlan, sérülésmentes, hiánytalan tartalmú) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a terméket visszavenni és a vételárat megtéríteni. A postán keresztül visszaküldött árut munkatársunk személyesen ellenőrzi.
  • Az elállás joga abban az esetben is megilleti a vásárlót, ha a csomagolást felbontotta. Vannak azonban webáruházunkban olyan termékcsoportok, melyek esetében a vásárló nem élhet elállási jogával. Ezek azok a termékek, melyek természetüknél fogva nem szolgáltathatók vissza, illetve a csomagolás megbontásával, használatba vétellel már nem lehet újként értékesíteni. Ilyen termékek például: a ruházati- és lábbeli ápolószerek, gázpalackok, kozmetikai termékek (pl. naptej), csomagolt italporok, élelmiszerek. A személyes biztonságot szolgáló, egyéni védőeszköznek minősülő termékek, mint például karabinerek, beülő hevederek, biztosító eszközök, egyéb magasból való lezuhanás ellen védő egyéni védőeszközök.
  • Kérjük, hogy a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt mindenképp ellenőrizék! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.
  • Kérjük, hogy a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizze, még a kiszállító cég munkatársának jelenlétében. Ha valamilyen hiányt tapasztalna a csomag tartalmában a mellékelt számlához képest, vetessen fel jegyzőkönyvet. Előforduló áruhiány esetén küldje el címünkre a jegyzőkönyvet, és mi pótoljuk a hiányzó árucikket. Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében kérjük, őrizze meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
  • A csomagszállító cég két kísérletet tesz a csomag átadására. Amennyiben a szállító többszöri próbálkozásra sem tudja kézbesíteni a csomagot, és a csomag meg nem érkezését ügyfélszolgálatunkon jelzi a megrendelő, a postaköltség felszámításával újra kipostázzuk a csomagot. Amennyiben egy címről több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, a megrendelést az ügyfélszolgálatunk törli, és a továbbiakban csak előre fizetés esetén küldi ki a megrendelt árut.
  • Nem vonatkozik az elállási jog az átvétel után megsérült termékekre. Emellett elálláskor a szolgáltató követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából, illetve esetleges rongálásból eredő kárát. Amennyiben a termékről felbontás után a postai kézbesítő jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cserelehetőséget biztosítunk.
  • Elálláskor az áru ellenértékét megérkezését követő legkésőbb 30 munkanapon belül átutaljuk az általa megadott bankszámlaszámra.

Termékcsere

  • Amennyiben a megrendelt termék nem megfelelő, a kézbesítéstől számított 14 banki napon belül kezdeményezheti a termék cseréjét is. Kérjük a terméket használatlanul, lehetőleg sérülésmentes csomagolásban küldjék vissza.
  • Termék cseréje esetén, a visszáru-levél alján lévő táblázatba írja be a cserébe kért termék nevét, méretét és színét. Kérjük, hogy az eredeti számlát mindig küldje vissza a kicserélni kívánt áruval együtt, megtartva magának esetleg egy másolatot. Nyomtatvány letöltése itt.
  • Abban az esetben, ha a visszáru feldolgozásakor cseretermék nem áll rendelkezésre, úgy a termék vételárát  átutaljuk az ön által megadott bankszámlaszámra.

Garancia

 A szavatossági időtartam 2003. július 1-től az általunk forgalmazott termékekre 2 év. Ez az időtartam két részre tagozódik. Termékeinknél az eladást követő első hat hónapban, tartós fogyasztási cikkekre pedig az első 12 hónapban bekövetkező meghibásodás esetén a törvény szerint automatikusan feltételezhető, hogy a hiba a termékben az eladáskor már benne volt. Ha ezzel az eladó nem ért egyet, neki kell bizonyítania, hogy a meghibásodása később a vásárló valamely hibájából keletkezett. A hetedik hónaptól (tartós fogyasztási cikknél a 13. hónaptól) kezdve a két éves időtartam végéig bejelentett reklamáció esetén, ha az eladó nem ért egyet a vásárló reklamációjával, a vásárlónak kell bizonyítania, hogy a meghibásodás oka már az eladáskor benne volt a termékben.

A szavatossági időtartamon belül szavatossági reklamáció nyújtható be, ha a termék rendeltetésszerű használata ápolás, tárolás stb. ellenére meghibásodik. A meghibásodás bejelentésekor a vevő lényegében azt állítja, hogy a meghibásodást eredményező ok már az eladáskor is benne volt a termékben, s azt nem valamilyen erőszakos külső behatás vagy nem rendeltetésszerű használat okozta. Vagyis az eladó hibásan teljesített, ha ez bizonyítható a vásárló reklamációja jogos. Ha azonban a termék rendeltetésszerű viselet mellett elhasználódik, az alapvetően nem jogos ok a reklamációra.

A szavatossági jogok a vásárlót két lépcsőben illetik meg. Az első lépcsőben javítást vagy cserét igényelhet. A vásárló választhat a két lehetőség közül, azzal a megszorítással, hogy az eladónak aránytalan többletköltséget okozó jogot nem választhatja. A javítással a hibamentes állapotot kell visszaállítani. A forgalmazónak törekedni kell a javítás 15 napon belüli elvégzésére, s ennek költségei őt terhelik. Az eladó annyiszor javíthatja a terméket, ahányszor az visszaállítható használhatóságában, illetve funkciójában nem sérül. A szavatossági jogok második lépcsőjére csak akkor lehet áttérni, ha a javítást, ill. a cserét az eladó nem vállalja vagy azok nem valósíthatók meg. A második lépcsőben a vásárló az árleszállítás és elállás között választhat, de jelentéktelen hiba esetén elállást nem igényelhet.
Ugyanakkor a szavatosság nem terjed ki a termék azon hibáira, amelyekre az eladó a vásárláskor felhívja a vevő figyelmét.

A reklamációt a meghibásodást követő legrövidebb időn belül kell bejelenteni. A meghibásodott termék tovább nem használható. A kereskedőnek jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos jelzett hibát felülvizsgáltatni a szakszervizzel, és abban az esetben, ha a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, a javítási költség a vevőt terheli.

Vonatkozó jogszabályok

  •  1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
  • 4/2009. (I.30.) NFGM-SZMM együttes rendelet a termékek eladási ára és egységára, továbbá a szolgáltatások díja feltüntetésének szabályairól
  • 17/1999 (II.5.) Kormány rendelet a távollévők között kötött szerződésekről
  • 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
  • 151/2003. (IX.22.) Kormány rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállásról
  • 1959. évi IV. törvény a polgári törvénykönyvről

Üzletszabályzat

Bemutatkozás

Üdvözlünk a Mountex Alpin Design Kft. által üzemeltetett www.thenorthfaceshop.hu weboldalon. Az Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) a www.thenorthfaceshop.hu weboldalon (továbbiakban: Honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének használati feltételei. Jelen ÁSZF a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre (a továbbiakban: Fogyasztó), tehát rád egyes pontokban eltérő feltételeket állapít meg a vállalkozásokra vonatkozóakhoz képest. Ebben az esetben a Fogyasztóra az eltérő szabályok vonatkoznak.

A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják.
A Honlap használatával tudomásul veszed és elfogadod az alábbiakat:

Szolgáltató

Cégnév: Mountex Alpin Design Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1134 Budapest, Váci út 19.
Telefon: (06-30) 476-0649
E-mail: info@tnfshop.hu
Adószám: 12744491-2-41
Közösségi adószám: HU10524620
Cégjegyzék szám: 01-09-701364
Cégjegyzéket vezető bíróság: Fővárosi Bíróság Cégbírósága
Számlavezető pénzintézet: K&H Bank
Számlaszám: 10400023-50526666-68741004

Tárhelyszolgáltató neve: H3 Informatikai Kft.
Tárhelyszolgáltató címe: 1111 Budapest, Lágymányosi u. 12.
Tárhelyszolgáltató e-mail címe: info@h3online.hu

Honlapon folytatott tevékenység

A Honlapunkon sportszerek, ruházati és túrakellékek forgalmazásával foglalkozunk.
Az általunk nyújtott szolgáltatások tekintetében magatartási kódexnek nem vetjük alá magunkat.

Felhasználási feltételek


1. Felelősség
A Honlapot kizárólag saját kockázatodra használod, és tisztában vagy az internet lehetőségeivel és korlátaival. Ezzel együtt elfogadod, hogy nem vállalunk felelősséget a webshop használatára, így különösen a küldött és fogadott adatok meg nem érkezésére, programhiba, internetes hálózati hiba, a szoftver nem megfelelő működése során felmerülő károkért.

Az általad a weboldalon tanúsított magatartásért és hibákért kizárólag te magad vagy felelős. Mi nem tudunk felelősséget vállalni az oldalunkat használók magatartásáért.

A Honlap használata során köteles vagy gondoskodni arról, hogy harmadik személynek a jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon nem sérted meg.


A honlapon történő vásárlás

•  A vásárlás menetének bemutatása
A honlapunkon lehetőséged van a termékeinkről bővebben tájékozódni, illetve online megrendelési lehetőséget biztosítunk számodra. A honlapon menüpontok segítségével böngészhetsz. Lehetőséged van regisztrációra, de ez nem feltétele a vásárlásnak és e nélkül is böngészhetsz, illetve vásárolhatsz az oldalon.

A rendelés lépései

Kövesd végig, lépésről lépésre, hogy hogyan tudsz rendelést lebonyolítani!

  1. Keresés
    Nézz körül a kategóriák között, vagy írd be a keresett termék nevét a Keresőbe.
  2. Termék kiválasztása
    Válaszd ki a terméket, add meg a mennyiséget, majd helyezd a kosárba a „KOSÁRBA!” gomb segítségével
  3. Rendelés elindítása
    Indítsd el a rendelési folyamatot a ’MEGRENDELÉS INDÍTÁSA’ gombbal.
  4. ’Számlázási és szállítási információk’
    Itt adhatod meg a szállítási és számlázási címed (amennyiben nem rendelkezel The North Face Shop Online Fiókkal), illetve itt adhatod meg estelegesen a promóciós kódot. A ’Megjegyzés rendeléshez’ mezőben üzenetet hagyhatsz nekünk, például arról, hogy hány órától tudod átvenni a csomagot.
  5.  ’Ellenőrzés és megrendelés feladása'
    Itt még egyszer áttekintheted és módosíthatod a rendelésedet.
  6. Visszaigazolás
    A rendelésed feladása után automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk neked, benne a rendelés összefoglalójával és egyéb hasznos információkkal.
  7. Rendelés követése
    A rendelésed követése opciót csak megerősített regisztrációval tudod követni The North Face Shop Online Fiókodban, a „Rendelések követése és rendelési előzmények” menüpontra kattintva.


Megrendelési szándéktól függetlenül a belépést a Belépés ikonra kattintva végezheted el. A regisztráció mellőzése esetén a következő adatokat kell megadnod nekünk: vezetéknév, keresztnév, e-mail cím. A rendelés során meg kell adnod a kiszállítási címet és a telefonszámot a könnyebb kapcsolattartás érdekében.  A lap alján látható a kiszállítás költsége és a teljes fizetendő összeg. A Rendelés feladása gombra kattintva válik a rendelésed élővé. A regisztrációhoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges. A sikeres regisztrációról e-mailt küldünk és a Honlapon tájékozódhatsz róla. A regisztrációd törlését email-ben kérheted tőlünk. (www.mountex.hu/adatkezelesi-tajekoztato) A hozzáférési adatok titokban tartásáért felelősek vagyunk – lásd az adatkezelési tájékoztatót. Felelős vagy az adataid frissítésért, elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszót kérhetsz a regisztrált e-mail címre. Amennyiben korábban regisztráltál a honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail címed és jelszavad megadásával folytatható.

• Adatbeviteli hibák javítása
Az adatbeviteli hibák javítására a megrendelés véglegesítése előtt van lehetőséged, a „Személyes adatok”, lehetőségre kattintva. A hibás adatok kijavítására egyebekben a „Belépés” menüpont alatt van lehetőséged. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlelsz hibás adatot, azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles vagy jelezni felénk.

Az "Adatmódosítás" menüpontban módosíthatod a regisztráció során megadott adataidat.

• Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

Megrendelésed megérkezését elektronikus úton kötelesek vagyunk haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben ez a visszaigazolás a megrendelésed elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől számított elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül nem érkezik meg hozzád mentesülsz  az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

• A szerződés létrejötte
A szerződés megkötésére kizárólag magyar nyelven van lehetőséged.

A megkötött szerződés

  1. elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvben, illetve az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak,
  2. a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik.

Minden sikeres rendelés után a regisztrációban megadott e-mail címedre a megrendelés megérkezéséről automatikus visszaigazoló elektronikus levelet küldünk. A megrendelésed az általunk küldött visszaigazoló e-mail után tekinthető véglegesnek.

A szerződés megkötését követően - ésszerű időn belül, de a termék adásvételére irányuló szerződés esetén legkésőbb az átadáskor - tartós adathordozón visszaigazolást adunk neked a megkötött szerződésről. A visszaigazolás tartalmazza a már korábban elfogadott ÁSZF-et pdf formátumban.

• A szerződés iktatása
A Honlapon keresztül megkötött elektronikus szerződés regisztrált vásárlás esetében írásba foglalt szerződésnek minősül, iktatásra kerül, és későbbiekben a regisztrált felhasználóként hozzáférhetsz.


Fizetési feltételek

 Fizetési módjainkat az alábbiakban bemutatjuk.

• Fizetés utánvétellel
A csomag ellenértékét a futár részére kell kiegyenlítened.

• Fizetés banki átutalással előre
A vásárlás összegét a K&H Bank Újpesti fiókja által vezetett, 10400023-50526666-68741004 számú számlaszámra utald a Mountex Kft. nevére. Közleményben kérjük, hogy tüntesd fel neved és a megrendelés számodat az azonosítás érdekében.
 
• Fizetés készpénzben személyes átvételkor
A rendelésed boltunkban történő átvételekor módod van készpénzzel fizetni. Amennyiben személyes átvételt szeretnél kérni, úgy minden esetben a megrendelésnél megjegyzés rovatba jelezd ezt felénk. Amint a boltba átért a rendelésed kollégáink felveszik veled a kapcsolatot.

• Fizetés bankkártyával személyes átvételkor
A rendelésed boltjainkban történő átvételekor módod van bankkártyával K&H Bank által biztosított  terminálon keresztül fizetni. Amennyiben személyes átvételt szeretnél kérni, úgy minden esetben a megrendelésnél megjegyzés rovatba jelezd ezt felénk. Amint a boltba átért a rendelésed kollégáink felveszik veled a kapcsolatot.

• Fizetés Mountex utalvánnyal
A leadott megrendelésedet papír alapú Mountex utalvánnyal fizetheted, melyet minden esetben először az internetes áruházunkhoz kell eljuttatnod. A megjegyzés rovatba mindenképen jelezd kollégáink számára, hogy az előbb említett utalvánnyal szeretnél fizetni. Kiszállított küldeményeknél utólag nem áll módunkban változtatni a fizetési módon. A futárszolgálatnál utalvánnyal nem tudsz fizetni. Az egyik lehetséges módja a papír alapú Mountex utalvány eljuttatásának önköltségen, postai úton történik, melynek összege nem visszatérítendő a Mountex Kft. részéről.

Levelezési cím: Mountex Webshop, 2040 Budaörs, Malomkő utca 7.

Az utalványokat leadhatod boltunkban is.


Szállítási módok bemutatása

 Szállítási és átvételi módjainknak bemutatása, melyet biztosítunk:

• GLS futárszolgálat segítségével történő házhozszállítás
A rendelések kézbesítési ideje 3-5 munkanap, a kézbesítés hétköznapokon történik, általában 8.00 és 17.00 óra között.

• GLS csomagpont
Több mint 650 magyarországi CsomagPonton veheted át megrendelt termékeidet. A GLS SMS-ben és/vagy e-mailen értesít a csomagfeladás után. A csomagot az értesítést követő munkanaptól számítva 5 munkanapon belül veheted át érvényes személyi okmány bemutatásával. Az utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, valamint bankkártyával is fizethetsz számos üzletben, amelyek címeit a GLS CsomagPont lista tartalmazza. A GLS CsomagPont keresőben megtalálod az adott üzlet elérhetőségét, nyitvatartási idejét és pontos címét.

 • Személyes átvétel
Amennyiben személyes átvételt szeretnél kérni, úgy minden esetben a megrendelésnél megjegyzés rovatba jelezd ezt felénk. Amint a kívánt boltba átért a rendelésed kollégáink felveszik veled a kapcsolatot.

Személyes átvételre az üzletben történő készpénzes, illetve bankkártyás fizetés vagy előreutalás esetén van módod. A termék személyesen és meghatalmazott útján is átvehető.

1.1 Számla
Előre utalás esetén a megrendelésen szereplő végösszeg beérkezése után teljesítést nem igénylő átutalásos számlát állítunk ki, amelyet a csomag feladásával egyidejűleg küldünk el neked. Utánvételes rendelés esetén az utánvétes számlát a csomag feladásával egyidejűleg küldjük el. Utánvétes vásárlás esetén a vételár mindig a megrendelt áruhoz mellékelt számlán feltüntetett fogyasztói ár, amely tartalmazza az ÁFA-t is. Ha az egyes tételekről külön számlát szeretnél kérni, akkor a megjegyzés rovatba ezt jelezd nekünk.


Elállási jog

•  Elállási jog gyakorlásának menete
Az e pontban foglaltak kizárólag a polgári törvénykönyvben meghatározott fogyasztók jogérvényesítésére, illetve fogyasztói szerződések esetén érvényesek.

Az alábbiakban a jogszabály alapján adunk tájékoztatást Neked, mint Fogyasztó jogairól és kötelezettségeiről.
A Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén
a) a terméknek,
b) több termék adásvételekor az utoljára szolgáltatott terméknek,
c) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
d) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,

a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni, bontott termék esetében. A Fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

Szolgáltató az előírt jogszabályon felül kibővített elállási feltételeket biztosít Fogyasztó számára, mely alapján  Fogyasztó 30 napig elállhat a megvásárolt terméktől. Fogyasztó az első 14 napban a jogszabályban meghatározott feltételek alapján gyakorolhatja az elállási szándékát. Az utána következő időszakban pedig abban az esetben állhat el a vásárlástól, ha az általa visszajuttatott termék használatlan, bontatlan, sérülésmentes, kellékanyagokkal ellátott állapotú.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Ebből a célból Fogyasztó felhasználhatja a jelen ÁSZF-hez mellékelt elállási nyilatkozat-mintát is, amely az alábbi linken keresztül érhető el: www.mountex.hu/www/mountex/webroot/upload/file/nyomtatvany_elallashoz_es_cserehez_2018.pdf

A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt (azaz akár a tizennegyedik napon) elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére. A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 7. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail-en keresztül történő értesítés esetén az e-mail idejét veszi figyelembe Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. Az elállási nyilatkozatokat érdemes regisztrált küldeményként feladni, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket. Amennyiben Fogyasztó a terméket az elállási nyilatkozat elküldése ellenére nem juttatta vissza Szolgáltató részére, vagy annak visszajuttatását hitelt érdemlően nem bizonyította, Szolgáltató jogosult az elálláshoz kötődően visszafizetendő összeg visszatartására mindaddig, amíg a termék meg nem érkezik, vagy annak elküldését Fogyasztó hitelt érdemlően nem bizonyította.

A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének közvetlen költsége a Fogyasztót terheli. Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Fogyasztó kizárólag akkor felelős a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához feltétlenül szükséges kipróbálást meghaladó használat miatt következett be.

Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.  Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

Elállás vagy felmondás esetén a Szolgáltató a Fogyasztónak visszajáró összeget a Fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.


• A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek

A Fogyasztó nem gyakorolhatja elállási vagy felmondási jogát az alábbi, a Szolgáltató által eladott termékek vagy nyújtott szolgáltatások tekintetében:

a)   A szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
b)   Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a vonatkozó kormányrendelet 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
c)   Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
d)   Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
e)   Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
f)   Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
g)   Olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
h)   Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
i)   személyes biztonságot szolgáló, sport vagy munkavégzési célokra gyártott egyéni védőeszköznek minősülő termékek, mint például karabinerek, beülő hevederek, biztosító eszközök, egyéb magasból való lezuhanás ellen védő egyéni védőeszközök


Jótállás

Jótállás esetén annak időtartama alatt kötelesek vagyunk helytállni a hibás teljesítésért. A jótállás a jogszabályból eredő (többek között a szavatosságra, kártérítésre vonatkozó) jogaidat nem érinti.

A jótállási igény érvényesítésére a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni.

Mentesülünk a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítjuk, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

A közöttünk létrejött szerződés keretében eladott, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. számú mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási cikkekre jótállási kötelezettség terjed ki, amely jótállás időtartama egy év.  A jótállási igény a jótállási határidőben a jótállási jeggyel érvényesíthető, a határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. Ha a gyártó a fogyasztási cikkre e Korm. rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján a minket megillető jogok a szerződés teljesítésének időpontjában átszállnak rád.


Szavatosság (kellékszavatosság és termékszavatosság)

•  Kellékszavatosság

Hibásan teljesítünk, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesítünk hibásan, ha a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerted, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerned kellett.

Hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozunk. A kellékszavatossági igényed új termék vásárlása esetén a teljesítése időpontjától számított két év alatt alatt évül el, melynek első hat hónapjában a bizonyítási kötelezettség miénk, míg a fennmaradó időszakban ez rád hárul. Ha a megkötött szerződés tárgya használt dolog, akkor az elévülési határidő egy év.

Egyéb Felhasználó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el. A Felhasználó kellékszavatossági jogait az ugyanabból a szerződésből eredő követeléssel szemben kifogásként akkor is érvényesítheti, ha a kellékszavatossági igény elévült.

Választási lehetőségeid a kellékszavatossági igény alapján:
a.    kijavítást vagy kicserélést igényelhetsz, kivéve ha
a)   a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy
b)   az részünkre -  másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve
i.     a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét,
ii.    a szerződésszegés súlyát,
iii.   a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet;
b.   az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheted, a hibát költségünkre magunk kijavíthatjuk vagy mással kijavíttathatjuk, vagy a szerződéstől - a jelentéktelen hiba kivételével - elállhat, ha
a)   a kijavítást vagy a kicserélést nem vállaljuk,
b)   a kijavítási vagy a kicserélési kötelezettségének megfelelő határidőn belül, az érdekeidet kímélve nem tudunk eleget tenni,
c)   a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeked megszűnt.

A választott kellékszavatossági jogodról másikra térhetsz át. Az áttéréssel okozott költséget köteles vagy megfizetni, kivéve, ha az áttérésre mi adtunk okot, vagy az áttérés egyénként indokolt volt.

A hiba elfedezése után késedelem nélkül köteles vagy a hibát irányunkba közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek tekintjük.

A közlés késedelméről eredő kárért te vagy a felelős.

A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek minket terhelnek. Ha azonban a dolog meghibásodásában a téged terhelő karbantartási kötelezettség elmulasztása is közrehatott, a szavatossági kötelezettség teljesítésével felmerült költségeket közrehatása arányában te vagy  köteles viselni, ha a dolog karbantartására vonatkozó ismeretekkel rendelkeztél, vagy ha mi e tekintetben tájékoztatási kötelezettségének eleget tettünk.

•  Termékszavatosság

Az e pontban foglaltak kizárólag fogyasztói szerződések esetében érvényesek.
Az általunk eladott termék hibája esetén követelheted a gyártótól (gyártónak minősülünk mi, mint a termék előállítója és forgalmazója), hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, az érdekeidnek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket kicseréljük. A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.
 

Szavatossági jogok érvényesítése

Ezen pont alkalmazása tekintetében a szavatosság alatt a kellékszavatosságot és a termékszavatosságot is érteni kell.

Az általad érvényesített szavatossági és jótállási igények intézése esetében a jelen ÁSZF egyéb feltételek az alábbi különös szabályok mellett irányadóak:

  • A szavatossági igényed érvényesítésekor a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – bemutatod.
  • Nem zárjuk ki, hogy a szerződést megkötését más módon is bizonyítsd.
  • A nálunk bejelentett szavatossági vagy jótállási igényedről jegyzőkönyvet veszünk fel a 19/2014. NGM rendeletnek megfelelő tartalommal, a másolatot pedig a rendelkezésedre bocsátjuk.
     
  • Törekszünk arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezzük.
     
  • Kijavításra vagy a szavatossági vagy a jótállási igény teljesíthetőségének vizsgálata érdekében az ingó dolgot elismervény ellenében vesszük át.

 
Panaszkezelés, jogérvényesítési lehetőségek

Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az 1. pontban részletezett elérhetőségeken terjesztheti elő:

  • A szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetőségünk van, azonnal orvosoljuk. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, vagy ha a panaszod kezelésével nem értesz egyet, akkor a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszunkkal együtt megőrizzük - veszünk fel, melyet legkésőbb a panaszra adott válasszal egy időben küldünk meg részedre.
  • A jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben átadjuk neked, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint kötelesek vagyunk eljárni;
  • A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt egyedi azonosítóval látjuk el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.
  • Az írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszoljuk. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén az elutasítás okáról tájékoztatunk.

Amennyiben az esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva számodra:

  • Online vitarendezési platform
    Az online vitarendezési platform egyablakos ügyintézési pontként működik azon fogyasztók és kereskedők számára, akik az e rendelet hatálya alá tartozó jogvitáikat bírósági eljáráson kívül kívánják rendezni. Az online vitarendezési platform egy interaktív weboldal, amely elektronikus úton és díjmentesen elérhető az Unió intézményeinek valamennyi hivatalos nyelvén. Az online vitarendezési platform az alábbi linkre kattintva válik elérhetővé: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show
  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése
    Amennyiben a panaszkezelési tevékenység nem a megelégedésedre történt, vagy a panaszod elutasításra került, a lakóhelyed vagy tartózkodási helyed szerint illetékes megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák (továbbiakban: kamara) mellett működő Békéltető Testület előtt eljárást kezdeményezhetsz. A www.bekeltetes.hu honlapon, illetve a www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579 keresztül tájékozódhatsz a kamarák illetékességi területéről.
  • Eljárás indítása a fogyasztóvédelmi hatóságnál
    Amennyiben a panaszkezelés, vagy egyéb eljárás, magatartás során megsértettük a számodra biztosított jogszabályokat, a lakóhelyed szerint illetékes járási hivatalhoz fordulhatsz. A járási hivatalok elérhetősége: http://jarasinfo.gov.hu.
  • Bírósági eljárás kezdeményezése



Adatvédelem


Személyes adatok kezelésére vonatkozó tájékoztató folyamatosan elérhető a honlapon az Info ikonra kattintva, az adatkezelési tájékoztató menüpontban vagy az alábbi linken keresztül: www.mountex.hu/adatkezelesi-tajekoztato


Az általános szerződési feltételek egyoldalú módosítása

 A megrendelés időpontjában elfogadott hatályos ÁSZF érvényes, a módosítások csupán a kihirdetésük után elküldött megrendelésekre érvényesek. Az ÁSZF módosítások a honlapon megtalálhatóak.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2018. augusztus 18.

HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS
Hírek, akciók