Boltkereső
Regisztráció | Belépés | Kosaram

 

 Több mint 40 év tapasztalat és felfedezés

A The North Face jelentése: az északi fal. Ez a hegyek legkönyörtelenebb oldala. Ha valaki beszáll egy északi falba, legtöbbször igen komoly akadályokat kell leküzdenie, ahogy ezt a The North Face is megtette kihívásokban és innovációkban gazdag 40 éves története során. Nevéhez híven a The North Face számos felfedezőt és kalandort segített a Himalája csúcsainak meghódításában. A sors iróniája, hogy a The North Face legendája a tengerparton kezdődött. Pontosabban San Fransisco-ban, nagyjából 50 méterrel a tengerszint fölött. Két lelkes túrázó elhatározta, hogy a szenvedélyüknek fognak élni, és megnyitották az első hegymászó-boltjukat. (Az alapítók Douglas Tompkins and Kenneth "Hap" Klopp voltak. Douglas Hopkins később az Esprit cég alapítója is lett, majd a visszavonulása óta, a 90-es évektől a környezetvédelemnek szentelte életét. )

Nem sokkal az alapítás után a kis üzlet már a The North Face-ként vált ismertté. A boltban hegymászó és túrafelszereléseket árusítottak. 1968-ban a The North Face a san fransisco-i öböl másik felére tette át székhelyét, és belekezdett saját technikai hegymászó felszereléseinek és ruháinak gyártásába.

Az 1970-es években a The North Face márka már számos követővel rendelkezett, és ekkor kezdett expedíciók szponzorálásába. Ezek az expedíciók a földgolyó legtávolabb eső, érintetlen vidékeit célozták. Ezek az expedíciók azóta is fémjelzik a cég tevékenységét, és folyamatosan támasztják alá a The North Face mantráját - Never Stop Exploring™ (Sose hagyd abba a felfedezést).

 Az 1980-as évek elején a The North Face a síelés határait kezdte el tágítani, azóta a síruházatok is részét képezik a cég termékkínálatának. Ezek voltak a pasztel színek, neon fények, szőkített frizurák, testhezálló nacik dicsőséges napjai – ez az időszak alapozta meg a mai szabad-szellemű hó-sportolók felszabadult világát. Az évtized végére a The North Face az egyetlen cég volt a világon, mely a technikai ruhák, síruhák, hálózsákok, sátrak teljes kínálatát nyújtotta.

A kilencvenes években a The North Face az outdoor sportok újabb területén kezdett el sportolókat támogatni. Ebben az évben vezette be a Tekware™ kollekcióit, mely a sziklamászók, túrázók, terepfutók és az outdoor életstílus hívei számára nyújtott innovatív, funkcionális termékeket. A Half-Dome logó ekkor kezdett el rendszeresebben az ultramaraton versenyeken, magashegyi trekkingeken, és nagyfalakon láthatóvá válni. Az évtized végére megjelent a The North Face első terepfutó cipő vonala is.

Ma, 40 évvel a szerény, de annál lelkesebb kezdetek után a The North Face a technikai ruházatok, felszerelések és cipők teljes kínálatát kínálja „kalandor” vásárlóinak. Az elmúlt 40 év innovációi számos felfedezőt segítettek hozzá emlékezetes teljesítményekhez. A cég máig talán a legkedveltebb márka a hegymászók, sziklamászók, extrém síelők, távfutók, és felfedezők körében.

Vitathatalan tény, hogy a The North Face az elmúlt 40 év alatt hű maradt szlogenjéhez: Never Stop Exploring™.

HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS
Hírek, akciók