Boltkereső
Regisztráció | Belépés | Kosaram

Tartalom

 Cégadatok

Általános szabályok

Elállás joga

Termékcsere

Garancia

Jogszabályok

The North Face márkabolt

1061 Andrássy út 35
Tel: 30/476-0649
e-mail: info@tnfshop.hu

Cégadatok:

Mountex Alpin Design Kft.
Székhely: 1134 Budapest, Váci út 19.
Cégjegyzékszám: Fővárosi Cégbíróságon a 01-09-701364 nyilvántartási számon
Adószám: 12744491-2-41

Általános szabályok

 Rendelések feladása kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a www.thenorthfaceshop.hu webcímen. Telefonon, faxon, levélben leadott rendeléseket nem áll módunkban elfogadni.
A leadott megrendelést minden esetben a csomag kézhezvételekor, utánvéttel, a kézbesítőnek lehet kifizetni. A vételár mindig a megrendelt áru mellett feltüntetett fogyasztói ár, amely tartalmazza az áfá-t is.

  • Az The North Face márkabolt  webáruházában történő vásárlás történhet előzetes regisztrációval, illetve regisztráció nélkül. A tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért nem tudunk felelősséget vállalni. Az eladót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem az eladónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A hibásan rögzített adatok megváltoztatására a Belépés menüpontban van lehetőség.
  • A vásárláshoz szükséges technikai lépések sorozatáról a rendelés lépései menüpont alatt tájékozódhat.
  • A visszaigazolás elküldésével a megrendelés írásba foglalt szerződésnek minősül. A megrendeléseket iktatjuk. Regisztrált vásárlóink folyamatban lévő, és már teljesített rendeléseiket a számukra fenntartott, jelszóval védett fiókjukban bármikor nyomon követhetik. Nem regisztrált vásárlóink rendeléseikről a vevőszolgálatunkon keresztül kaphatnak tájékoztatást.
  • A webáruház nyelve: magyar.
  •  A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely az általános forgalmi adót már tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét. A szállítási költségről a Szállítás költsége menüpont alatt tájékozódhat.
  • Amennyiben a dolgozóink minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő árra, akkor boltunk nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
  • Ha a megrendeléssel kapcsolatban bármilyen probléma lép fel (pl. készlet nyilvántartási hibák), vevőszolgálatunk felveszi önnel a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben, és tájékoztat a problémáról meg a lehetséges megoldásokról.
  • Ezúton tájékoztatjuk önöket, hogy adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi ellenőrzése érdekében tároljuk. Adatait harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél boltunk alvállalkozójaként működik. A webáruházban az adatlap kitöltésével és/vagy regisztrációval automatikusan hozzájárul adatai rögzítéséhez és tárolásához, valamint a kiszállításhoz szükséges adatait szállító cégnek történő átadásához. Ekkor azonban, az alvállalkozók a boltunk által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Adatai kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.
  • A rendelések kézbesítési ideje 3-5 munkanap, a kézbesítés hétköznapokon történik, általában 8.00 és 17.00 óra között.

 

Elállás joga

A távollévők között kötött szerződésekről a 17/1999. Kormányrendelet a következőkben rendelkezik.

  • Amennyiben rendelését véletlenül, vagy hibásan adta le, rendelését a info@thenorthfaceshop.hu e-mail címen vagy a kapcsolat oldalon feltüntetett elérhetőségek egyikén még postázás előtt minden következmény nélkül lemondhatja.
  • A vásárlástól módjában áll átvétel után is elállni, illetve ha a termék nem megfelelő, a termék kicserélését is kezdeményezheti.
  • A vevő a vásárlástól az áru átvételét követő nyolc munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. Az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.
  • Az elállásra, illetve reklamálásra vonatkozó igényét e-mailben, telefonon vagy a telefaxon indíthatja el, írásban pedig a mellékelt nyilatkozaton lehet pontosítani. Elállás vagy csere esetén kérjük a mellékelt nyomtatványt kinyomtatni, és a termékkel együtt visszaküldeni a vevőszolgálat címére. A termék beazonosíthatósága érdekében kérjük, hogy lehetőség szerint a terméket az eredeti számlával együtt küldje vissza. Nyomtatvány letöltése itt>>>
  • Elálláskor a termék visszajuttatásának költsége a vevőt terheli, de ezen kívül semmilyen más költsége nem keletkezik.
  • Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami bontatlan, vagy bontott, de hiánytalan gyári csomagolásban érkezik vissza. A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell visszajuttatnia a vevőszolgálat címére. A bolt kizárólag új állapotú (használatlan, sérülésmentes, hiánytalan tartalmú) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a terméket visszavenni és a vételárat megtéríteni. A postán keresztül visszaküldött árut munkatársunk személyesen ellenőrzi.
  • Az elállás joga abban az esetben is megilleti a vásárlót, ha a csomagolást felbontotta. Vannak azonban webáruházunkban olyan termékcsoportok, melyek esetében a vásárló nem élhet elállási jogával. Ezek azok a termékek, melyek természetüknél fogva nem szolgáltathatók vissza, illetve a csomagolás megbontásával, használatba vétellel már nem lehet újként értékesíteni. Ilyen termékek például: a ruházati- és lábbeli ápolószerek, gázpalackok, kozmetikai termékek (pl. naptej), csomagolt italporok, élelmiszerek. A személyes biztonságot szolgáló, egyéni védőeszköznek minősülő termékek, mint például karabinerek, beülő hevederek, biztosító eszközök, egyéb magasból való lezuhanás ellen védő egyéni védőeszközök.
  • Kérjük, hogy a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt mindenképp ellenőrizék! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.
  • Kérjük, hogy a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizze, még a kiszállító cég munkatársának jelenlétében. Ha valamilyen hiányt tapasztalna a csomag tartalmában a mellékelt számlához képest, vetessen fel jegyzőkönyvet. Előforduló áruhiány esetén küldje el címünkre a jegyzőkönyvet, és mi pótoljuk a hiányzó árucikket. Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében kérjük, őrizze meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
  • A csomagszállító cég két kísérletet tesz a csomag átadására. Amennyiben a szállító többszöri próbálkozásra sem tudja kézbesíteni a csomagot, és a csomag meg nem érkezését ügyfélszolgálatunkon jelzi a megrendelő, a postaköltség felszámításával újra kipostázzuk a csomagot. Amennyiben egy címről több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, a megrendelést az ügyfélszolgálatunk törli, és a továbbiakban csak előre fizetés esetén küldi ki a megrendelt árut.
  • Nem vonatkozik az elállási jog az átvétel után megsérült termékekre. Emellett elálláskor a szolgáltató követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából, illetve esetleges rongálásból eredő kárát. Amennyiben a termékről felbontás után a postai kézbesítő jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cserelehetőséget biztosítunk.
  • Elálláskor az áru ellenértékét megérkezését követő legkésőbb 30 munkanapon belül átutaljuk az általa megadott bankszámlaszámra.

Termékcsere

  • Amennyiben a megrendelt termék nem megfelelő, a kézbesítéstől számított 14 banki napon belül kezdeményezheti a termék cseréjét is. Kérjük a terméket használatlanul, lehetőleg sérülésmentes csomagolásban küldjék vissza.
  • Termék cseréje esetén, a visszáru-levél alján lévő táblázatba írja be a cserébe kért termék nevét, méretét és színét. Kérjük, hogy az eredeti számlát mindig küldje vissza a kicserélni kívánt áruval együtt, megtartva magának esetleg egy másolatot. Nyomtatvány letöltése itt.
  • Abban az esetben, ha a visszáru feldolgozásakor cseretermék nem áll rendelkezésre, úgy a termék vételárát  átutaljuk az ön által megadott bankszámlaszámra.

Garancia

 A szavatossági időtartam 2003. július 1-től az általunk forgalmazott termékekre 2 év. Ez az időtartam két részre tagozódik. Termékeinknél az eladást követő első hat hónapban, tartós fogyasztási cikkekre pedig az első 12 hónapban bekövetkező meghibásodás esetén a törvény szerint automatikusan feltételezhető, hogy a hiba a termékben az eladáskor már benne volt. Ha ezzel az eladó nem ért egyet, neki kell bizonyítania, hogy a meghibásodása később a vásárló valamely hibájából keletkezett. A hetedik hónaptól (tartós fogyasztási cikknél a 13. hónaptól) kezdve a két éves időtartam végéig bejelentett reklamáció esetén, ha az eladó nem ért egyet a vásárló reklamációjával, a vásárlónak kell bizonyítania, hogy a meghibásodás oka már az eladáskor benne volt a termékben.

A szavatossági időtartamon belül szavatossági reklamáció nyújtható be, ha a termék rendeltetésszerű használata ápolás, tárolás stb. ellenére meghibásodik. A meghibásodás bejelentésekor a vevő lényegében azt állítja, hogy a meghibásodást eredményező ok már az eladáskor is benne volt a termékben, s azt nem valamilyen erőszakos külső behatás vagy nem rendeltetésszerű használat okozta. Vagyis az eladó hibásan teljesített, ha ez bizonyítható a vásárló reklamációja jogos. Ha azonban a termék rendeltetésszerű viselet mellett elhasználódik, az alapvetően nem jogos ok a reklamációra.

A szavatossági jogok a vásárlót két lépcsőben illetik meg. Az első lépcsőben javítást vagy cserét igényelhet. A vásárló választhat a két lehetőség közül, azzal a megszorítással, hogy az eladónak aránytalan többletköltséget okozó jogot nem választhatja. A javítással a hibamentes állapotot kell visszaállítani. A forgalmazónak törekedni kell a javítás 15 napon belüli elvégzésére, s ennek költségei őt terhelik. Az eladó annyiszor javíthatja a terméket, ahányszor az visszaállítható használhatóságában, illetve funkciójában nem sérül. A szavatossági jogok második lépcsőjére csak akkor lehet áttérni, ha a javítást, ill. a cserét az eladó nem vállalja vagy azok nem valósíthatók meg. A második lépcsőben a vásárló az árleszállítás és elállás között választhat, de jelentéktelen hiba esetén elállást nem igényelhet.
Ugyanakkor a szavatosság nem terjed ki a termék azon hibáira, amelyekre az eladó a vásárláskor felhívja a vevő figyelmét.

A reklamációt a meghibásodást követő legrövidebb időn belül kell bejelenteni. A meghibásodott termék tovább nem használható. A kereskedőnek jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos jelzett hibát felülvizsgáltatni a szakszervizzel, és abban az esetben, ha a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, a javítási költség a vevőt terheli.

Vonatkozó jogszabályok

  •  1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
  • 4/2009. (I.30.) NFGM-SZMM együttes rendelet a termékek eladási ára és egységára, továbbá a szolgáltatások díja feltüntetésének szabályairól
  • 17/1999 (II.5.) Kormány rendelet a távollévők között kötött szerződésekről
  • 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
  • 151/2003. (IX.22.) Kormány rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállásról
  • 1959. évi IV. törvény a polgári törvénykönyvről
HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS
Hírek, akciók